مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور 

هرمزگان پس از سه سال دوباره لیگ برتری شد



در هفته نهم  مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور فولاد هرمزگان در سالن فجر بندرعباس و صنایع پشتیبان هرمزگان در اراک به مصاف حریفان خود رفتند.
 
به گزارش صبح ساحل،  در این هفته تیم فولاد هرمزگان در سالن فجر بندرعباس با پاس تهران بازی کرد و تیم صنایع هرمزگان که از شانس های اصلی صعود به لیگ برتر فوتسال است در اراک با ایرالکو این شهر دیدار کرد. 
صنایع هرمزگان که با پیروزی در بازی با ایرالکو اراک می توانست یک هفته زودتر به لیگ برتر سلام بگویید در نیمه اول با دو گلی که محمد بنداسدی و محمد حسین بازیار  به ثمر رساندند با دست پر به رختکن رفتند. 
قرمزپوشان هرمزگانی نیمه دوم را هم خیلی زود با گل شروع کردند و محمد رضا دهقانی برای سومین بار دروازه سفید پوشان ایرالکو اراک را باز کردند.
در ادامه علیرضا بهلولی از روی نقطه پنالتی دوم گل اول تیمش را به ثمر رساند تا این بازی در پایان سه بر یک به سود شاگردان هادی بزوال در تیم صنایع هرمزگان به پایان برسد. با این پیروزی صنایع پشتیبان  پس از سه سال از سقوط آذرخش به لیگ یک دوباره  هرمزگان را صاحب نماینده در لیگ برتر کرد.
تیم فولاد هرمزگان با ترکیب ، رضا رنجبر،  محمد رضا نوروزی، طهمورث وطنی، محمدرضا هاشمی پور، متین قادری،  سبحان شراعی، علیرضا مرادی، غلامرضا رحیمی، امیر حسین ماکیانی فرد، مهدی اسدی، ایمان سازوار و مهدی دهقانی با هدایت علی امیری برابر تیم پاس تهران صف آرایی کرد.‌
مشکی پوشان که در آخرین بازی خانگی خودشان دنبال پیروزی بودند بعد از دست دادند دو موقعیت گل در دقیقه ۸ بازی دروازه اش توسط مصطفی احمدی باز شد تا نیمه اول را با شکست به رختکن بروند.
در نيمه دوم تیم فولاد هرمزگان فشار زیادی برای جبران گل خورده آورد اما هر چه زد به در بسته خورد تا این که در ثانیه های آخر برای بار دوم توسط جعفر نجفی دروازه آن ها باز شد تا این بازی دو بر صفر به سود پاس تهران به پایان برسد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها